(Video): Înregistrarea emisiunii '360 de grade, ediție specială', 6 ianuarie 2018


Înregistrarea emisiunii 360 de grade, ediție specială, din 6 ianuarie 2018, la B1TV, cu Alina Bădic, alături de terapeuții Simona Popescu, Ingrid Baciu și Dragoș Bogdan.

Tema: 2018 - Sfaturi și ritualuri la început de an


Titlurile anului:

2018: An numerologic de vibrație 2/11
Previziuni 2018: Anul relațiilor și parteneriatelor

2018, anul evenimentelor de familie și sociale

2018 - anul consolidării relațiilor
sau al despărțirilor și divorțurilor

Busuiocul - planta magică
ce aduce dragoste și noroc

Cadourile între soți și îndrăgostiți
întăresc legăturile

Tot ce este dublu sau format
din 2 piese aduce noroc în casă

E bine să ne înnoim cu o pereche 
de pijamale, de papuci, de mănuși

Sticla și metalul sunt de bun augur
în casă în 2018

Geamurile și oglinzile
trebuie să fie curate la început de 2018

Culoarea anului 2018: mov ultraviolet

Culoarea mov în haine sau decorațiuni
ne acordează pe frecvența anului 2018

În 2018, e bine să bem cât mai multă apă
și să mâncăm cât mai mult pește

Apa este elementul numerologic al anului 2018

Să stăm cât mai mult în preajma unei ape
și să avem permanent flori în vază

Să ne onorăm strămoșii anul acesta!

3 comentarii:

  1. MULȚUMESC MULT, MULT SUCCES ȘI SPOR ÎN TOATE BUNE ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult . Va pup pe toti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...