Astrologie distractiva: Galceava barbatului cu Dumnezeu pentru Femeie


Stim ca Dumnezeu are simtul umorului, ca doar el l-a inventat! Prin urmare, sa ne imaginam cum sta Atotcreatorul la masa tratativelor cu un barbat. In fata Raiului sta Femeia. Ce va alege fiecare dintre cele 12 prototipuri de barbati, conform zodiilor: Raiul sau Femeia?

Barbatul Berbec: Doamne, scoate sabia! Orit tu, ori Eu! Din acest moment, in Univers nu mai e loc pentru amandoi. Femeia vine cu mine! Ma urmeaza in Rai. Daca te supui acum, poate ai noroc si te mai las si pe tine sa intri din cand in cand.

Barbatul Taur: Doamne, intru in Rai! Poti sa-mi iei orice, chiar si barbatia! Dar jura-mi ca Femeia n-o s-o dai altui barbat! Jura-mi ca va ramane pe veci a mea! S-o stiu eu acolo…

Barbatul Gemeni: Fara ezitare, Doamne! Aleg Raiul! Da-mi repede lista religiilor care spun ca Dumnezeu este Femeie! Ma convertesc pe loc!

Barbatul Rac: Doamne, n-ai si Tu o Mama? Pe mine cine ma alapteaza? Nu se spune ca in Rai curge lapte si miere? Da-te laoparte!

Barbatul Leu: Doamne, intru in Rai! Dar promite-mi ca-mi dai forta Creatiei, asemenea tie! Lasa-ma sa creez si eu o Femeie dupa chipul si asemanarea mea! Va fi mai buna decat a Ta! Dar Te mai rog ceva: da-mi voie sa incerc de cate ori vreau eu!

Barbatul Fecioara: Doamne, n-am trait degeaba pe Pamant. Am inteles ca Raiul fara Iad nu exista. Ca puritatea nu straluceste decat in intuneric. Poti s-o iei pe ea in Rai, ma sacrific. Dar am o rugaminte! Pana acum, m-am purtat ca un inger, dar mi-a fost frica nu cumva sa mi se puna coarne. Pe mine lasa-ma pe Pamant, dar da-mi si aripi de inger, nu de alta, dar sa zbor mai repede. Pe ea primeste-o in Rai, dar lasa-ma sa-i pun mai intai o pereche de cornite pe cap, ca dar de nunta cosmica.

Barbatul Balanta: Doamne, eu aleg sa intru in Rai chiar acum! Dar, te rog, lasa poarta deschisa! Eu ma lepad de faradelege si de poftele pagane. Dar poate are ea nevoie de ceva… N-o putem abandona. N-ai spus tu ca nu e bine sa fie omul singur pe Pamant?

Barbatul Scorpion: Raiul, Doamne? E prea putin pentru mine! Pentru Femeie merita sa ajung direct in Rai! Raiul meu e sa fiu cu ea, chiar si in Iad!

Barbatul Sagetator: Doamne, miza e prea mica pentru mine. O singura Femeie? Daca tot suntem aici, invata-ma tot ce stii Tu despre Femei! Apoi arata-mi! Lasa-ma sa traiesc toate experientele posibile cu Femeile si sa ma conving daca merita sa intru in Raiul tau. 

Barbatul Capricorn: Doamne, cred ca glumesti! Cum adica sa aleg eu? Asta e treaba ei! Du-ma repede in Rai! Daca ma vrea, trebuie sa munceasca, sa faca eforturi, sa ma merite! Spune-i unde ma gaseste!

Barbatul Varsator: Doamne, n-ai zis tu in “Tatal nostru” ca totul trebuie sa fie “precum in Cer asa si pre pamant”? Tu ramai acolo sus, de veghe, pe mine lasa-ma aici, jos, sa fac voia Ta. Da-mi Femeia si ajuta-ma sa-i arat cum e sa traiasca in Rai langa mine! 

Barbatul Pesti: Doamne, stii ca te-am ascultat de mic! Si mai stii ca am invatat sa ascult Femeia! Asa ca eu nu pot trece peste ea! O intreb sa vad ce zice! Stii bine ca nu se poate face nici Voia ta daca nu vrea Ea! Daca ea ma lasa sa intru in Rai, probabil n-o sa mi-o mai pun niciodata. Dar, Doamne, mi-e mila de Tine. Ai pus-o!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...