Rescrie-ti povestea vietii! Jupiter in Rac (26 iunie 2013 – 16 iulie 2014)

Pe langa multe atribute care i se pun in carca, Jupiter este si Marele Povestitor. Dorinta de aprofundare, curiozitatea de a cunoaste un om sau un subiect pe toate fetele este de natura jupiteriana, la fel si nevoia de a relata cele aflate. De la exilul din Gemeni, Jupiter trece in Rac, unde isi afla exaltarea, deci unde isi da masura talentelor sale. Pe 26 iunie 2013 se face saltul de la viziunea atotcuprinzatoare a Gemenilor la cea a Racului, care va fi valabila un an de zile. Jupiter in Gemeni ne-a indemnat sa gustam cate putin din toate, sa vrem cat mai mult din cat mai multe experiente. Drept consecinta am ramas cu niste goluri de neacoperit. Rabdarea ne-a fost greu pusa la incercare, ne-am luptat cu plictiseala si cu monotonia, cu dorinta de a avea parte mereu de altceva.

Jupiter in Rac ne ajuta sa ne concentram, sa ne dedicam unor scopuri precise pe care sa le urmam pana la capat. Nu mai vrem “mai multe trairi din alte experiente”, ci ajungem sa ne dorim “mai mult din aceeasi experienta”. Ne este mult mai usor sa ne focalizam atentia, incetam cu risipirea resurselor in toate directiile. Apreciem mai mult valoarea oamenilor, a banilor si a timpului liber. Ne redefinim conceptul de abundenta. Jupiter in semnul de exaltare ne faciliteaza intelegerea unui adevar universal: avem intotdeauna mai mult din cine suntem! E timpul sa ne facem o lista cu valorile personale si cu prioritatile noastre.

Jupiter povestitorul ne trage de limba, ne asaza cu forta in fata unei pagini goale si ne pune un pix (sau o tastatura) in mana. Ordinul este clar: “Rescrie-ti povestea vietii!”. Trebuie sa devenim constienti de subiectele, tiparele si temele pe care le tot reciclam in subconstient. Cu cat avem mai multe frici, cu atat ele se vor adeveri. Cu cat fugim de o pierdere, in Univers amplificam pierderea pana ajungem sa-o traim pe propria piele.
Asadar, avem treaba! Fiecare sa-si completeze urmatorul formular pe care sa-l inchege apoi intr-o compunere:

Eu
... (prenumele complet),
sunt
... (calitatile pozitive pe care le dorim: fericit/a, bucuros/oasa, iubit/a etc...).
Pentru mine, fericirea si implinirea inseamna
...  (iubire, sanatate, bani, sex, recunoastere etc.).
In plan personal, am
... (fiecare ce isi doreste: o familie frumoasa si sanatoasa, se specifica numarul copiilor, ce fel de locuinta, cu cate camere, timp liber, vacante in tara si strainatate – cate, unde, cu cine?)
In plan profesional am
... (parte de recunoastere, apreciere, o afacere prospera, clienti – se specifica numarul pe saptamana, profit – valoarea lui etc.).
Ii sunt profund recunoscator vietii pentru generozitatea pe care mi-o arata!
(Nu uitam de exprimarea recunostintei la final!)


 Cum am vrea sa povestim despre viata noastra? Ce am vrea ca ceilali sa auda din gura noastra despre noi, bucuriile si realizarile noastre? Jupiter in Rac ne obliga sa ne asumam rolul principal in propria poveste si sa ne reinventam ca personaje. Tot ce spunem despre noi se amplifica sub acest tranzit! Cine se plange ca este bolnav, va fi tot mai bolnav! Sa nu astepte salvarea de la Jupiter exaltat! Jupiter ne ofera numai ceea ce suntem noi dispusi sa ne oferim. Cine se simte trist, n-o sa aiba timp sa se sature de tristete. Jupiter in Rac este cel mai bun ascultator! Singuri scriem in cartea vietii cu gandurile, vorbele si sentimentele noastre. Tot ce se consemneaza devine realitate.

Jupiter in Rac ne face intr-adevar sa prosperam, dar avem parte de mai mult din ceea ce gandim, spunem sau simtim noi ca avem! Cine se plange ca nu are bani, afirma in Univers “In viata mea e abundenta de saracie!”. Jupiter zice “De acord! De la nasu’ mare primesti in dar si mai multa saracie”! De aceea, nu trebuie sa vedem in Marele Benefic exaltat marele izbavitor sau mantuitor de saracie, boala, suferinta sau orice durere! El nu face nimic din ceea ce nu suntem noi dispusi sa facem! Jupiter in Rac are efect de ecou care atrage cu viteza fulgeratoare tot ce spunem noi ca ni se intampla. In primul rand ne vindecam pe orice segment al vietii noastre cu recunostinta! Trebuie sa ne bucuram exact de ceea ce avem, sa ne legam de ceea ce exista deja daca ne dorim mai mult! Daca respingem ce ni se intampla nu ajungem prea departe in acest cerc vicios.

Jupiter in Rac ne transmite mesajul “Bucurati-va de ceea ce este, de ceea ce aveti si traiti acum, pentru ca o sa aveti mai mult!” Nemultumirea atrage si mai multa nemultumire. Intre 26 iunie 2013 si 16 iulie 2014, cine n-a priceput cum functioneaza magnetismul se va lamuri, fie de voie, fie de nevoie. Jupiter in exaltarea sa ne deschide o data la 12 ani o fereastra ca sa vedem pe intelesul nostru legea universala a atractiei.

In Rac, Jupiter incurajeaza imaginatia si ne aduce aminte ca, atunci cand cerem ceva, sa cerem ca si cum am fi primit deja. Dar si fara sa respingem ceea ce exista in vietile noastre. Celor care stiu sa ceara, Jupiter le promite intr-adevar satisfactii in viata de familie, achizitia unei locuinte, vindecarea relatiilor cu parintii, prinderea radacinilor intr-un anume loc, langa o persoana sau intr-o profesie, revendicarea unor bunuri de patrimoniu, a unor mosteniri de familie, oportunitatea de a lucra mai mult de acasa sau de a deveni coleg cu cineva din familie, o afacere prospera de familie, dupa dorintele fiecaruia. Diferenta dintre reusita si esec este data de scorul meciului dintre frica si credinta. Cine isi doreste un copil, il cere, dar se teme ca nu-l va avea, atunci are mari sanse sa nu-l aiba. Cine isi doreste o casa mai mare, o cere, dar in acelasi timp iubeste spatiul unde vietuieste si este recunoscator pentru ceea ce are deja, are mari sanse sa o primeasca.

Sa intram asadar in pielea personajului nostru preferat, sa luam notite, sa ne scriem proiectul de viata si sa lasam lucrurile sa se intample. Ecoul Jupiter functioneaza in Rac precum un xerox, el ne cloneaza in realitate scenariul de viata si reteta de abundenta pe care le compunem cu manuta noastra. Avem un an de zile inainte sa intelegem de ce se spune ca “Destinul o fi scris in stele, dar si-l mai face si omul cu mana lui”.

5 comentarii:

  1. Mulțumesc din suflet!
    Sunt profund recunoscătoare și pentru acest articol minunat!
    Le aștept cu încântare pe următoarele!

    RăspundețiȘtergere
  2. si daca ai ascendent in Rac, dar esti BALANTA...ca mine:)....tot asa noroc vine de la Jupiter?....pt ca mie chiar mi se intimpla deja

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru articol! Tocmai ai livrat o reteta pe cat de simpla pe atat de adevarata, de care sper sa tina cat mai multi cont si sa creada cu adevarat ca se poate! Cere si ti se vada, crede si vei avea

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte interesant ,multe avem de invatat ,
    multumim pt sfaturi,asteptam in continuare
    cat mai multe daruri astrale descifrate de
    cei ce cunosc mersul astrelor in viata omenirii.
    sanatate

    RăspundețiȘtergere
  5. Numele meu este Emily, eu și soțul meu suntem căsătoriți de aproximativ 8 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu doi copii, un băiat și o fată. Acum 3 luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe cineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, ca înainte, nu-i mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă de câteva zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar fără niciun rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor pentru a-l face să revină la normal. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Ogala poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat în legătură cu problema mea și el a făcut o vrajă pentru mine. Două zile mai târziu, soțul meu îl va schimba, îmi va spune foarte bine că eu și copiii îi spun că ne iubește atât de mult, încât și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună. Mulțumesc dr. Ogala. Dacă aveți nevoie de un aparat care poate arunca o vraja care funcționează cu adevărat, vă sugerez să îl contactați. Nu te va dezamăgi. Acesta este e-mailul său: e-mail: drogalad02@gmail.com și, de asemenea, WhatsApp +2347049668119 ....

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...